Nejde vložit zboží do košíku? 

Po aktualizaci windows se může stát, že někomu nepůjde vložit zboží do košíku. Systém by vám měl nabídnout okno s volbou "pokračovat v nákupu" nebo "jít do košíku", ale on se jen točí a točí.

Řešení: problém je v adrese. Stačí jednou napsat do horní lišty https://www.zelenedrahokamy.cz . a už by si ho váš prohlížeč měl pamatovat. Ten si totiž naše stránky ve výjimečných případech nepřepne do chráněného režimu https, ale do  režimu http, který pak blokuje některé funkce, jako popup okno. Stránky by měly v příkazové liště ukazovat  ikonku zamčený zámek, na který když kliknete,  se objeví "připojení je bezpečné". Pokud si nebudete vědět rady, zavolejte na tel: 00420 776589999.

Mohu dělat objednávku i jinak, než přes formulář?

ano - stačí napsat na e-mail info@zelenedrahokamy.cz nebo poslat SMS či zavolat na číslo 00420 776589999

Nepřišel mi potvrzovací e-mail 

chyba bude ve špatně zadaném e-mailu ve formuláři. Objednávku jsme přijali a vyřizujeme ji, ale vy nevidíte zprávy. Pokud si toho nevšimneme sami, zavolejte nebo napište, mail opravíme. Potvrzovací mail chodí okamžitě, takže když vám zpráva nepřijde hned, je někde chyba. Jedinou výjimkou je zahraniční (včetně slovenské) objednávky pro platbu převodem mimo platební bránu. Tam potvrzujeme objednávku až po vystavení zálohové faktury.

chyba ale může být i jinde. Často se to stává u @gmail.com adres, ale setkali jsme se s tím už i u @atlas.cz a ojediněle u @centrum.cz. Poštovní servery vyhodnotí náš potvrzovací mail jako spam a přemístí ji do hromadné, nebo do spamové složky, takže ji najdete tam.