-
Nejde vložit zboží do košíku?
Po aktualizaci windows se může stát, že někomu nepůjde vložit zboží do košíku. Systém by vám měl nabídnout okno s volbou "pokračovat v nákupu" nebo "jít do košíku", ale on se jen točí a točí.
Řešení: problém je v adrese. Stačí jednou napsat do horní lišty https://www.zelenedrahokamy.cz . a už by si ho váš prohlížeč měl pamatovat. Ten si totiž naše stránky ve výjimečných případech nepřepne do chráněného režimu https, ale do režimu http, který pak blokuje některé funkce, jako popup okno. Stránky by měly v příkazové liště ukazovat ikonku zamčený zámek, na který když kliknete, se objeví "připojení je bezpečné". Pokud si nebudete vědět rady, zavolejte na tel: 00420 776589999.
Mohu dělat objednávku i jinak, než přes formulář?
ano - stačí napsat na e-mail info@zelenedrahokamy.cz nebo poslat SMS či zavolat na číslo 00420 776589999
Nepřišel mi potvrzovací e-mail
chyba bude ve špatně zadaném e-mailu ve formuláři. Objednávku jsme přijali a vyřizujeme ji, ale vy nevidíte zprávy. Pokud si toho nevšimneme sami, zavolejte nebo napište, mail opravíme. Potvrzovací mail chodí okamžitě, takže když vám zpráva nepřijde hned, je někde chyba. Jedinou výjimkou je zahraniční (včetně slovenské) objednávky pro platbu převodem mimo platební bránu. Tam potvrzujeme objednávku až po vystavení zálohové faktury.
chyba ale může být i jinde. Často se to stává u @gmail.com adres, ale setkali jsme se s tím už i u @atlas.cz a ojediněle u @centrum.cz. Poštovní servery vyhodnotí náš potvrzovací mail jako spam a přemístí ji do hromadné, nebo do spamové složky, takže ji najdete tam.
-
If you have a great product that we want to offer, please send us your offer to
info@zelenedrahokamy.cz
We are looking for an interesting assortment from all over the worldPokud máte zajímavé zboží, můžete nám poslat vaší nabídku na náš mail info@zelenedrahokamy.cz. Hledáme zajímavý sortiment z celého světa
-
Objednávku můžete udělat v EUR i českých korunách (převádíme pak na EUR ve středním kurzu ČSOB). Pokud ale budete platit platební kartou, je lepší udělat objednávku v EUR a hlavně - při převodu je pro vás výhodnější zvolit platbu v EUR. Pokud zvolíte koruny, banka vám převede vaši platbu v nižším (nákupním) kurzu.
Přepínač měny je na stránkách vlevo nahoře.
U objednávek nad 100 EUR je u zásilek do 5kg poštovné zdarma
------------------------------
Nejde vám přepnout na stránkách měna - Koruny na EURa? Malou chvíli vyčkejte. Klikněte na změnu měny a počkejte, až si systém přeindexuje ceny podle aktuálního kurzu - trvá to cca 1 - 2 sekundy.
------------------------------
Jak rychle dostanete objednané zboží? Nejrychleji při volbě pobočky Zásilkovny ve vašem okolí. Zboží je u vás zpravidla do druhého až třetího dne od odeslání. Kurýr do ruky dopravuje zpravidla za dva až tři dny.
Zásilky odesíláme zpravidla do dvou pracovních dní, nejčastěji do druhého dne.
------------------------------
Vrácení DPH firmám - pokud jste na Slovensku plátci DPH - uvedete DIČ, a do poznámky uvedete, že požadujete vrácení DPH v režimu REVERSE CHARGE, DPH vám po ověření v registru plátců, pošleme zpět, nebo při platbě mimo platební bránu, rovnou vystavíme fakturu bez DPH.